شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در پنجشنبه های شهدایی که هر هفته برگزار می شود و هر هفته هم به یاد یک شهید است، یک هفته مختص شهید «سید حسین علم الهدی» سخنرانی و مطالبی گفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان شهر چغادک با اشاره به روز شهدای دانشجو که به مناسبت شهادت سید حسین علم الهدی و همرزمانش در هویزه، نامگذاری شده است گفت: این شهید عزیز از شهدای شاخص است که کمتر معرفی شده. او مدرّس نهج البلاغه بود و سخنرانی هایش در مورد نهج البلاغه در رادیو اهواز در دوران دفاع مقدس پخش می شد.

امام جمعه چغادک افزود: بعد از اینکه به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفت گفت «من نهج البلاغه را خواندم و آمده ام که در جبهه آن را به صورت عملی پیاده کنم». همرزمان او نیز همه با هم به صورت دسته جمعی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: در بزرگی او همین بس که مقام معظم رهبری فرموده اند «هر جا که لازم بود در بین رزمندگان سخنرانی کنم و نمی توانستم، سید حسین علم الهدی را به جای خود معرفی می کردم که به جای من سخنرانی کند».

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه قدر و یاد این شهید باید بیش از این گرامی داشته شود، گفت: پنجشنبه های شهدایی که هر هفته برگزار می شود و به یاد یک شهید است، توصیه می کنم که یک هفته مختص شهید «سید حسین علم الهدی» سخنرانی و مطالبی گفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha