سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
22 بهمن

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از مردم دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن، اتحاد و انسجام ملت ایران را به رخ دشمنان بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون»


انقلاب اسلامی ایران که در جهان به عنوان نماد شکوه و عظمت اتحاد و انسجام ملت مسلمان ایران در مقابل تمامیت کفر و نفاق و استکبار جهانی و پهلوی وطن فروش و خائن شناخته می‌شود اکنون ۴۴ ساله شده است و این یعنی ۴۴ سال شکست پی‌درپی و مستمر دشمنان در مقابل یک ملت و یک نظام اسلامی برخاسته از اراده مردمی که عالمان بزرگ دین را پیشوای خود در عصر غیبت به نیابت از امام زمان خود قرار دادند.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را باید روحیه معنوی و الهی مردم و هدایت و رهبری دینی و الهی امام خمینی(ره) دانست، قطعاً اگر آموزه‌های دینی و مکتب امام حسین(ع) نبود انقلاب اسلامی ایران به پیروزی و موفقیت نمی‌رسید و همین روحیه و رویکرد و تقویت آن باعث استمرار نظام مقدس اسلامی و تثبیت آن علیرغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها شده است.

امروز شاهد هستیم که درخت انقلاب اسلامی تنومد و قدرتمند شده است اما توطئه‌های دشمنان در زمین‌های مختلف هرگز تمامی نخواهد داشت و ما نیز باید بیش از پیش هشیار و بیدار باشیم، توطئه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نظامی دشمن تمامی نخواهد داشت و همواره روش مقابله با این توطئه‌ها نیز نیازمند بروزرسانی و استفاده از روش‌های نوین و جدید است و فراگیری این رویکردها و راهبردها یک وظیفه همگانی به ویژه برای مبلغان دینی و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه است.

مردم ما در دوران مبارزات انقلاب اسلامی با هدایت علمای حوزه‌های علمیه و در رأس ایشان امام خمینی به میدان عمل آمده و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی خود را رقم زدند و این مسیر امروز نیز با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای ادامه دارد و شرایط کنونی باری حتی سنگین‌تر از گذشته بر دوش حوزه علمیه و جامعه حوزوی نهاده است.

قطعا یکی از مهمترین اقداماتی که مبلغان و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه باید به آن به صورت جدی توجه داشته باشند جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است و ایام کنونی فرصتی مناسب و مهم برای این مهم محسوب می‌شود و وظیفه آن بر دوش همه یاران و دوست داران انقلاب اسلامی به ویژه طلاب و روحانیون است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ضمن دعوت از مردم آزاده و غیور و مؤمن کشور برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن و نشان دادن اتحاد و انسجام ملت ایران به دشمنان کوردل و بزدل، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه ملت ایران تبریک گفته و از خداوند متعال طلب عزت و اقتدار روز افزون برای نظام مقدس اسلامی و ملت شریف ایران دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha