یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بازدیداز ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج خواستار توجه و حمایت بیشتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از پروژه ساخت مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالعلی پناهی امروز از ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج بازدید کرد.

در این بازدید که حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان و حجت الاسلام زاهددوست امام جمعه خورموج حضور داشتند، مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه در جریان آخرین وضعیت ساخت این مدرسه قرار گرفت.

مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) شهر خورموج دارای مساحت ۱۱ هزار متر می‌باشد که زیر بنای آن هشت هزار و ۲۰۰ متر است و در دو فاز اجرایی خواهد شد. فاز اول این پروژه به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ متر بود که پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

حجت الاسلام پناهی پس از این بازدید به دفتر امام جمعه خورموج رفت و با حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه این شهر دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه خورموج خواستار توجه و حمایت بیشتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از پروژه ساخت مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج شد.

حجت الاسلام زاهددوست شهرستان دشتی را شهرستانی عالم پرور عنوان کرد و ابراز داشت: این خطه دارای عالمان بزرگی است و به نوعی مهد روحانیت استان بوشهر به شمار می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha