چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تصاویر/ نماز جمعه ۲۸ بهمن شهرستان پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دشمن شکن بود و ملت قهرمان پیام حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به مبعث پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: هدایت‌های پیامبر اسلام(ص) بود که انسان را به تکامل رساند.

امام جمعه پلدشت افزود: عبودیت و بندگی پیامبر اکرم(ص) از ویژگی‌های مهم حضرت محمد مصطفی (ص) بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ بهمن، یادآور شد: مشکلات در کشور وجود دارد و می‌توان به این موضوع دو نگاه داشت، یا باید از آرمان‌ها و ارزش‌ها دست کشید و یا باید با نگاه انقلابی و با روحیه "ما می‌توانیم" مشکلات را حل کرد.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه در برابر تحریم، با شعار ما می‌توانیم، می‌توان مشکلات اقتصادی را حل و بر آنها غلبه کرد، گفت: باید تلاش کرد تا استقلال کشور در هر شرایطی حفظ می‌شود، چرا که رونق اقتصادی، استقلال فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز همراه با آن حفظ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی وقتی وارد عرصه سیاست می‌شوند، رعایت ارزش‌ها، تقوایی دینی و الهی را فراموش می‌کنند.

امام جمعه پلدشت در ادامه با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دشمن شکن بود و ملت قهرمان ایران اسلامی و به تبع آن مردم پلدشت، با حضور پرشور خود پیام حمایت خود از نظام و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند.

حجت الاسلام طالبی با تأکید بر اینکه مسئولان خادم مردم بوده و خدمت به مردم وظیفه ما است، اظهار کرد: با اتحاد به پیشرفت ادامه می‌دهیم و شاهد قدرتمندتر شدن ایران قوی خواهیم بود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اقدام خیرخواهانه خَیر پلدشتی در پرداخت هزینه ویزیت بیماران در روز ۲۲ بهمن‌ماه، خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های ویزیت بیماران مراجعه کننده به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدشت، اقدامی خداپسندانه بود و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha