یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حاج صادقی

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در پاسداشت نعمت ولایت سنگ تمام گذاشتند، گفت: جشن پیروزی ۲۲بهمن تیر خلاصی بر فتنه دشمن بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان، اظهار داشت: امسال راهپیمایی مردم نه تنها گرامیداشت ۲۲بهمن ۵۷، بلکه یک انقلاب و حرکت جدید مردمی برای حمایت از نظام بود.

وی افزود: راهپیمایی مردمی امسال مانند قضایای عاشورای امام حسین(ع) است که مردم عاشورای دوباره برپا کردند و از این بابت خدا را شاکریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: جشن پیروزی ۲۲بهمن تیر خلاصی بر فتنه دشمن بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه اصل حکومت اسلام بر دو پایه ولایت و امت استوار است، عنوان کرد: مردم در پاسداشت نعمت ولایت سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه زمانی نعمت ولایت اثر بخش است که امت، ولایت را فرمانده و راهبر خود بداند و از دستورات آن پیروی کند، گفت: آنچه این انقلاب را با تمام دشمنی‌ها زنده نگه داشته و در مسیر خود حتی توقف هم نداشته که خود معجزه است، فرمانبرداری مردم از ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: همانگونه که ما برای نابودی اسرائیل روز شمار تعیین کرده‌ایم، آنها نیز برای نابودی نظام اسلامی روز شمار دارند، البته که دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

وی تصریح کرد: انقلاب دست خدا را پشت سر دارد و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، چرا که این امت ولایت را در موضع فرماندهی خود قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه مسئولان بایستی قدردان مردم باشند، یادآور شد: مسئولان، مردم از شما توقع زیادی ندارند و فقط می‌خواهند نسبت به ولایت سرباز باشید، هر کجا به سیاست‌های ولایت عمل کردیم، موفق بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در باور امام راحل(ره)، مردم ولی نعمت هستند و نسبت به مردم مسئولان باید صادقانه خدمت کنند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با تعریف از رابطه مسئولان به مردم، مردم را مطالبه کننده و مسئولان را پاسخگو معرفی کردند.

وی افزود: دشمن در فضای رسانه‌ای شاید بتواند ما را شکست دهد، اما در فضای واقعی یارای مقابله با ما را نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی از مسئولان هنوز باور ندارند صاحب انقلاب مردم هستند و متاسفانه در عملکرد کاری خود ضعف‌هایی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: این انقلاب برای اینکه بماند باید قدرت نیز در اختیار داشته باشد، اگر جبهه حق قدرتمند باشد قوی می‌ماند، قدرت در منطق ما نقش اولش بازدارندگی است این قدرت ابعاد دارد، نظامی یکی بُعد آن است.

وی با اشاره به اینکه قدرت اقتصادی و اجتماعی نیز لازمه ماندگاری انقلاب است، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل قدرت و مولفه قدرت ما در ماندگاری انقلاب، استمرار راه شهدا و امام شهدا است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha