یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
خدری

حوزه/ امام جمعه چغادک گفت: نماینده مجلس، فرماندار و استاندار نسبت به مسائل و مشکلات چغادک، اهتمام بیشتری داشته باشند و لازم است در سفر رئیس جمهور، مسائل و مشکلات بخش چغادک بهتر دیده شود و در مصوبات این سفر نیز نسبت به این مسأله بی‌توجه نباشند.  

حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به سفر رییس جمهور و هئیت دولت به استان در هفته جاری، اظهار داشت: مسئولین استانی نسبت به مشکلات بخش چغادک در مصوبات سفر ریاست‌جمهوری بی‌توجهی نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: نماینده مجلس، فرماندار و استاندار نسبت به مسائل و مشکلات چغادک، اهتمام بیشتری داشته باشند و لازم است در سفر رئیس جمهور، مسائل و مشکلات بخش چغادک بهتر دیده شود و در مصوبات این سفر نیز نسبت به این مسأله بی‌توجه نباشند.

وی یادآور د: سال‌هاست که لیست مسائل و مشکلات چغادک را در جلسات مختلف با مسئولین ارشد استان مطرح می‌کنیم، اما متأسفانه به بخش اندکی از آن رسیدگی شده است.

حجت الاسلام خدری گفت: در جلسات مختلف با نماینده مجلس، فرمانداران و استانداران سال‌های اخیر بارها مسائل این بخش تکرار شده، مسائلی همچون فاضلاب شهری، مشکل ناکافی بودن مخزن آب شهر، مسأله و معضل میدان سه‌راهی چغادک، کمبود فضاهای آموزشی و فرهنگی، اما اقدام خاصی صورت نگرفته است.

امام جمعه چغادک خاطرنشان کرد: لازم است فرماندار، استاندار و نماینده مجلس، اهتمام بیشتر و جدی‌تری نسبت به مسائل بخش چغادک داشته باشند.

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: ما مشکلات بودجه‌ای را درک می‌کنیم، حرمت مسئولین را در اظهار نظرها رعایت می‌کنیم و به همین جهت، کمتر انتقاد می‌کنیم، اما مسئولین قطعاً می‌توانند نگاه بهتری به بخش چغادک داشته باشند و از این جهت نباید شاهد کوتاهی و بی‌توجهی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید حاجیان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 0
    با سلام ودرود فراوان به امام جمعه محترم شهر چغادک کوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتا عرضی دارم خدمت نماینده محترم مجلس اقای جمیری شما برای رضای خدا فکری به حال مردم محروم ومظلووم چغادک وتمامیت بخش کنننید گرچه مشکلات در چغادک مثنوین ساخته هفتاد من کاغذ ولی کوتتتتا سخن اینکککککککه 1 اجرای طرح فاضلاب ککککککهخ اننقریب که زمین اشباه شده از اببببببببهای سطحی دهان باز کنه وچغادک یکجا ببلعد 2 وضعیت حمل ئونقل وایاب وذهاب مردم به بوشهر اسفناک و.اسفبار است عنایت فرمایید دوباره اتو بوس رانی جججججهت جابجایی مردم بیچاره فعال کنید 3 مسله درمانو بهداشت که جمعیتی بالغ بر سی هزار نفر یاکن در شهر چغادک از حداقلها هم بر خوردار نیستند وفقط یک درمانگاه خیلی کوچچچچچچچچچک کککککه بجا مانده از سالهههای قبل از انقلاب است امر درمان مردم انجام می دهد 444444444444444 وووضعیت اماکن اموززشی هیچ تنا سبی با ججججججججججججججمعیت شهر ندارند 5 مردم از سر ناچاری برای حد اقلهای درمانی روزانه به شیراز سفر می کنند ووووو هزینهای غیر قابل پیش بینننننننننی ممممتحمل می شوند اقای جمیری شما مسلمانید وانسان برای ر ضای خدا و انساننننیت انسانها توجه خاص و به قول خودتان انقلابی و جهادی به چچچچغادک داشته باشید و