دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور نشان داد که مردم بیش از پیش پای انقلاب خود ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رؤسای کلانتری بخش چغادک اظهار داشت: کار مبارزه با ناهنجاری ها بسیار سخت است اما مردم برای تأمین امنیت توقع دارند و خواسته آنها بجا است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به اقدامات و فعالیت های خوب کلانتری چغادک در تأمین امنیت، گفت: با حضور رئیس کلانتری اقدامات و فعالیت خوبی شاهدیم و همواره در جلسات و برنامه ها کلانتری چغادک حضور فعالی را داشته است.

وی با تأکید بر مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر گفت: این توقع و مطالبه مهم مردم است؛ آنان خواستار برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر هستند.

حجت الاسلام خدری با تأکید بر هم افزایی برای تامین امنیت جامعه، گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مهم در زندگی انسان است که برای هر کسی مهم است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور نشان داد که مردم بیش از پیش پای انقلاب خود ایستاده اند.

به گزارش حوزه، در این مراسم اهدای لوح تقدیر از زحمات سروان جمعه پور تقدیر و سرهنگ پژمان به عنوان رئیس جدید کلانتری چغادک معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha