یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی

حوزه/ نشست شورای پایگاه بسیج شهدای روحانی با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین رنجبر کریمی فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه امروز در نشست شورای این پایگاه که با حضور حجت الاسلام سید روح الله سید حقی در محل پایگاه بسیج شهدای روحانی برگزار شد در سخنرانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تبریک اعیاد شعبانیه گزارشی از شکل گیری شورای پایگاه برنامه های اجرا شده در سال جاری به ویژه ایام دهه فجر ارائه داد و به برنامه های پیش روی این پایگاه اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز صدور منشور روحانیت توسط حضرت امام(ره) خواستار تعامل و همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون با پایگاه بسیج شهدای روحانی شد.

در ادامه حجت الاسلام حقی نیز در این نشست به فرازهایی از منشور روحانیت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در کنار همه امور بسیج، توجه ویژه به روحیه بسیجی و حفظ آن دارند.

وی در ادامه گزارشی از برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ارائه داد و خواستار ارائه برنامه از سوی پایگاه بسیج شهدای روحانی برای سال آینده شد.

اعضای شورای پایگاه نیز به دیدگاه‌های خود در خصوص برنامه‌های بسیج پرداختند و بر تقویت زیرساخت های بسیج، تشکیل پایگاه بسیج در مدارس علمیه، برگزاری تریبون آزاد در مدارس علمیه، حضور قوی و موثر سازمان بسیج طلاب و روحانیون در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور تاکید کردند.

در پایان، دوتن از اعضای شورای پایگاه حکم مسئولیت خود را با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha