یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
سید حسن هاشمی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: ۲۴۰ طلبه آذربایجان شرقی به مدت هفت روز از تاریخ ۱۰ اسفند سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، اظهار داشت: ۲۴۰ طلبه استان به مدت هفت روز از ۱۰ اسفند سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: تداوم راه شهدای روحانی در امر ترویج و تبلیغ فرهنگ اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب و همچنین تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه از جمله اهداف اعزام طلاب به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور است.

وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس با اتصال خود با خداوند و اهل بیت (ع)، راهی، نورانی را در این خاک مقدس گشودن که حال راهی برای اتصال ما به نور خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی به مناطق عملیاتی مورد بازدید طلاب در راهیان نور اشاره کرد و گفت: طلاییه، فکه، خرمشهر، اروند کنار، شلمچه، چذابه، هویزه و معراج الشهدای اهواز از جمله مناطق پیش بینی شده برای بازدید و زیارت تربت مطهر شهدا در راهیان نور سالجاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha