شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تصاویر/ نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد

حوزه/ یکی از ائمه جمعه اردبیل گفت: مسئولین و در رأس آن شخص رئیس جمهور باید بازار ارز و دلار را مدیریت کنند و به وابستگی اقتصاد کشور به دلار  پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عامل اصلی طلاق و جدایی‌ها در خانواده‌ها، دخالت بی‌جا و بی‌مورد اطرافیان است و علت اصلی این دخالت‌ها نیز عدم راز داری زوجین و فاش نمودن اسرار و مشکلات زناشویی خود و مطرح کردن آنها با پدر یا مادر خود است.

وی افزود: از والدین عزیز و دلسوز می‌خواهم به صرف راهنمایی‌های کلی اکتفا کنند و بگذارند پسران و دختران جوان به زندگی مشترک خود بپردازند و در این راستا دخالت و دلسوزی‌های بی مورد نداشته باشند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به مسئله بازار ارز اشاره کرد و گفت: مسئولین و در رأس آن شخص رئیس جمهور باید بازار ارز و دلار را مدیریت کنند و به وابستگی اقتصاد کشور به دلار پایان دهند.

وی تأکید کرد: حدود ۴۰ کالا در کشور به ارز نیاز دارند، مسئولین باید همه آن‌ها را شناسایی کرده و ارز و دلار لازم را تخصیص دهند و و بازار آزاد دلار را جمع کنند، چرا که سود بازار آزاد به جیب عده‌ای معدود می‌رود و اکثریت مردم متضرر می‌شوند.

حجت الاسلام باقری بنابی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد، به وعده استاندار اردبیل مبنی بر برقراری پروازهای فرودگاه پارس آباد اشاره کرد و یادآور شد: همچنان منتظر عمل به وعده برقراری پروازهای روزانه فرودگاه پارس آباد هستیم.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، خصوصا نیمه شعبان، افزود: ادارات دولتی و بازاریان نسبت به عید بزرگ نیمه شعبان بی‌تفاوت نباشند و در آذین بندی شهر و برگزاری مراسمات جشن حضور فعال داشته باشند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha