پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
7

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل، بر لزوم بومی سازی صنایع در منطقه کاشان تأکید کرد و گفت: با تشکیل جلسات هم اندیشی با حضور نخبگان و متخصصین باید واحدهای صنعتی و تولیدی متناسب با اقلیم منطقه کاشان افزایش و رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز به همراه فرماندهان انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات آران و بیدگل در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان به حضور پرشور مردم آران و بیدگل در مراسم‌های معنوی و مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم، خصوصا جوانان در مراسم تحویل سال در آستان مقدس هلال بن علی (ع) و در جوار گلزار شهدا و دیگر مراکز مذهبی آران و بیدگل بسیار چشمگیرتر از سال‌های قبل بود.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری، اعتقادات مردم به مسائل دینی رویش پیدا کرده است، ادامه داد: استقبال مردم و جوانان از جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان آران و بیدگل نسبت به سایر شهرهای کشور، بیشتر می‌باشد.

وی به کسب رتبه‌های کشوری جوانان شهرستان آران و بیدگل در مسابقات قرآنی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان مدارس این شهرستان در سال جاری در مسابقات حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن در سطح کشور موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، اظهار کرد: برای تحقق مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع تولید، باید از ظرفیت نخبگان، متخصصین و شرکت‌های دانش بنیان بیشتر استفاده شود.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم بومی سازی صنایع در منطقه کاشان تأکید کرد و یادآور شد: با تشکیل جلسات هم اندیشی با حضور نخبگان و متخصصین باید واحدهای صنعتی و تولیدی متناسب با اقلیم منطقه کاشان افزایش و رونق پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی، خواستار تسریع در سرمایه گذاری بخش صنعت در منطقه کاشان شد و خاطرنشان کرد: با اصلاح قوانین و رفع موانع تولید، باید شرایط سرمایه گذاری در شهرستان آران و بیدگل فراهم شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha