پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ک

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از شرکت ۸۴۰ نفر از مردم شهرستان آران و بیدگل در قالب اردوی راهیان نور با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ ابوالفضل حسین دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، روز گذشته در دیدار نوروزی امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان آران و بیدگل با نماینده ولی فقیه در کاشان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، اظهار داشت: بسیجیان و آمرین به معروف با حضور در مناطق گردشگری شهرستان در جهت ترویج فرهنگ حجاب عملکرد خوبی داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل، از حضور ۸۴۰ نفر از مردم شهرستان آران و بیدگل در قالب اردوی راهیان نور با ۱۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد و ابراز کرد: شروع کاروان‌های راهیان نور آران وبیدگل ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ و پایان آن ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بود.

سرهنگ حسین دوست، به حضور کاروان‌های راهیان نور آران و بیدگل در یادمان‌های دهلاویه و کانال کمیل اشاره کرد و یادآور شد: در آخرین روز از آخرین کاروان راهیان نورآران و بیدگل، زائران با حضور در محل شهادت شهید چمران در دهلاویه، کانال کمیل و حنظله با شهیدان تجدید پیمان کردند تا ادامه دهنده راهشان باشند.

وی به اجرای طرح سفیران ولایت با حضور آمرین معروف و نهی از منکر و پایگاه‌های بسیج خواهران در مناطق گردشگری شهرستان آران و بیدگل به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: سفیران ولایت و آمرین به معروف و ناهیان منکر با حضور فعال در باب المراد، پارک کندوانی و دیگر مناطق زیارتی و گردشگری با تذکر لسانی در جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف موفق عمل کردند.

حجت الاسلام مجیدی تبار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل نیز ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، در ۱۲۵ مسجد این شهرستان نماز جماعت با حضور امامان جماعت به صورت کامل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر امامان جماعات مساجد آران و بیدگل بومی هستند، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، علاوه بر جلسات قرآنی خانوادگی، ۲۶۰ جلسه جزء خوانی و تفسیر قرآن نیز در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha