چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
ث

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از برگزاری دومین کنگره شهدای شهرستان کاشان در سال جاری بعد از ۲۰ سال در این شهرستان خبرداد و گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشارمختلف مردم کاشان انتظار داریم همکاری لازم برای برگزاری این کنگره عظیم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان امروز در دیدار نوروزی مسئولان با نماینده ولی فقیه در کاشان در حسینیه علی اکبر(ع)، ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و گرامی داشت سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین، اظهار داشت: به فاتح این عملیات غرورآفرین سردار شهید علی معمار افتخار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و گرامی داشت یاد و خاطره ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان، یادآور شد: کاشان با داشتن مردمی متدین و انقلابی، همانطور که در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از جنگ خوش درخشید، در فتنه اخیر نیز سربلند بیرون آمد.

وی، به اعزام ۳۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان کاشان در آستانه سال جدید در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: این اتفاق به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی با حمایت مسئولان شهرستان در سال جدید رقم خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از برگزاری دومین کنگره شهدای شهرستان کاشان در سال جاری بعداز ۲۰ سال، در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم کاشان انتظار داریم همکاری لازم برای برگزاری این کنگره عظیم داشته باشند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های بالای هزار شهید، کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال در سه شهرستان استان اصفهان از جمله شهرستان‌های اصفهان و کاشان که بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود.

سرهنگ اکبری، به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه نظام اسلامی ایران و جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان ادامه دارد، لذا همه باید به رسالت خود با هوشمندی کامل در جهاد تبیین و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیت استفاده می‌کند.

وی بر لزوم تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بر اساس حکم الهی تأکید کرد و با اشاره به وجود ۲۶ دستگاه متولی امر حجاب و عفاف در کشور، گفت: متاسفانه به واسطه کوتاهی‌هایی که در سال‌های گذشته در این عرصه صورت گرفته، شاهد اتفاقات ناگواری پیرامون بدحجابی در سطح کشور می‌باشیم که نیازمند حضور همگانی در اجرای این امر الهی در سطح جامعه هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha