یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
کد خبر: 1078428
۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
همایش دختران حاج قاسم

حوزه/ به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، همایش دختران حاج قاسم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این همایش به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی و با حضور پرشور دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم به همراه مادران آنان برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل در این مراسم به اجتماع همدلی‌ها، هم‌افزایی‌ها و امیدهای دختران اشاره کرد و افزود جوانان دغدغه‌مند، فعال و با استعدادی داریم که سیره و سبک حاج قاسم را ادامه خواهند داد و باید از ظرفیت‌های آنها در عرصه‌های مختلف استفاده کرد. هدف از این طرح، تحقق گام دوم انقلاب اسلامی می‌باشد.

در ادامه خانم نصیری معاونت فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان خواهران با بیان تاریخچه‌ای مختصر از اسلام، دختران را دعوت به ارزش‌ها و فضایل اخلاقی طبق دستورات دینی کرد و افزود در صورت تحقق این امر درون آدمی پاک و آراسته شده و در نتیجه رفتار، گفتار و حتی پندار او مانند درون پاک و آراسته می‌گردد.

در حاشیه همایش دو مسابقه جذاب و متنوع ویژه دختران و با اجرای آنان برگزار و پس از داوری هدایایی به برگزیدگان اهداء گردید. همچنین گروه سرود و پرچم‌گردانی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر برنامه‌های این همایش بوده است.

کارگاه استاد رستمی ویژه مادران به منظور شناخت و تعامل هرچه بیشتر و بهتر دختران نوجوان در سالن شهید زین الدین همزمان با همایش برگزار گردید.

در پایان پس از اقامه باشکوه نماز جماعت ضیافت افطار ویژه حاضرین برپا گردید.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha