چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ جلسه شورای اقامه نماز شهرستان کلیبر با حضور مسئولان محلی، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جلسه شورای اقامه نماز شهرستان کلیبر با حضور حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه، میرحسین بهادری فرماندار، حجت الاسلام شاه محمدی دبیر ستاد اقامه نماز کلیبر و سایر مسئولین در فرماندار این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رشادی در این جلسه با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج، گفت: اقامه نماز وظیفه شرعی و قانونی همه ادارات، ارگانها، نهادها و سازمان ها است و باید همه ادارات و ارگان ها در جهت ترویج، توسعه و تبلیغ نماز از تمام ظرفیت های موجود بهره ببرند تا در قیامت شرمنده نماز، امام امت (ره) و شهداء نباشیم.

وی در ادامه گزارشی از فعالیتهای آموزشی و فرهنگی اعم از نشستهای فرهنگی و برنامه های آموزشی، وضعیت اقامه نماز در ادارات و نمازخانه های بین راهی ارائه کرد و افزود: اگر برای کاری متحد شویم یقینا به نتیجه خواهیم رسید ولی در امری که تحقق آن مستلزم کار گروهی است، کم کاری حتی یک نفر باعث هدر رفتن زحمات سایر عزیزان خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز کلیبر از امام جمعه، مسئولین ادارات و فرماندار خواست با حمایت از برنامه های این ستاد، زمینه شکوفایی معنویت در ادارات و سطح شهر را ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha