دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها دلسوز مردم جمهوری آذربایجان نبوده و نیستند و تلاش آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در سومین سالگرد درگذشت مرحوم حاج بهمن کرمی پدر سه شهید دوران دفاع مقدس که با حضور رزمندگانی از تبریز، زنجان، اردبیل و مراغه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی پشتوانه و تکیه گاه مظلومان و مسلمانان و ایران تنها کشور منادی حق و حقیقت در جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: به برکت خون‌ پاک شهدا، از خودگذشتگی رزمندگان و بصیرت بالای مردم، ایران امروز کشور قدرتمند در منطقه و جهان است.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها از دفاع مقدس گرفته تا تحریم، بحران‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی با بصیرت خود پیروز و سربلند بوده اند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: با هدایت‌های رهبر فرزانه و حکیم، مردم انقلابی ایران همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

سردار عباسقلی زاده گفت: امروز مشکلات اقتصادی و برخی مشکلات اجتماعی در کشور از بی توجهی برخی مسئولان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است.

وی گفت: مدیران آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نتوانستند در تربیت جوانان و نوجوانان به وظیفه خود به خوب عمل کنند به همین خاطر دشمن توانست از طریق فضای مجازی به تفکر برخی فرزندان این سرزمین غلبه کند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: تلاش مردم ایران برای دستیابی به فناوری پهپادی و موشکی عمل به آیات قرآن مجید برای کسب قدرت بازدارنده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی افزود: مردم جمهوری آذربایجان برادران و خواهران مردم ایران هستند و دولتمردان این کشور نباید فریب آمریکا و اسرائیل را بخورند و در دام صهیونیستها بیفتند.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها دلسوز مردم جمهوری آذربایجان نبوده و نیستند و تلاش آن‌ها ایجاد فتنه جدید در منطقه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha