چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
نشست صمیمی جمعی از هنرمندان با نماینده ولی فقیه در بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مسئولان برای حل مشکلات مختلف استان بوشهر به ویژه در حوزه آب و اشتغال پایدار تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در خطبه های نماز عید فطر بوشهر، با تبریک این عید، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت و بخشش گناهان و جلب ثواب های بسیار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ساحت مقدس و آسمانی امام مجتبی(ع)0 فرمودند خداوند ماه مبارک رمضان را میدانی برای پیشرفت و ممتاز شدن انسان در امور معنوی قرار داده است، آن هایی که خوب عمل کردند موفق و پیروز می شوند و کسانی که خوب عمل نکردند می بازند و شکست می خورند.

وی ادامه داد: آغاز زندگی انسان هایی که در رمضان تربیت شدند از امروز شروع می شود، یعنی کسانی که در ماه رمضان الهی و آسمانی شدند از این به بعد همیشه خود را در محضر خدا می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت آب در استان بوشهر، بیان داشت: مردم الآن در شرایطی قرار دارند که نزدیک تابستان و گرما است و مسئولان به وضعیت آب استان به صورت جدی رسیدگی کنند که البته تلاش می کنند و همه برای حل این مسئله تلاش کنند.

وی عنوان کرد: اشتغال پایدار جوانان، معیشت مردم و رفع گرانی، توسعه پایدار استان و خدمات هر چه بیشتر به مردم از دیگر مواردی است که همه مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند.

خطیب نماز عید فطر بوشهر گفت: مسئولان قدر مردم را بدانید که این مردم ولی نعمت همه شما هستند؛ قدر بدانید و با افتخار به آنان خدمت کنید.

وی عنوان کرد: در رابطه با مسائل فرهنگی، حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب هم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اصل است؛ فرهنگ اسلامی اصل است و ان شاءالله با تمام توان در این رابطه کوشش کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha