یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه / امام جمعه موقت همدان با تأکید بر اینکه هم مسئولان و هم مردم باید برای تحقق شعار سال به میدان بیایند، گفت: هر کس با هر توانی که دارد برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی کشور وارد میدان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌ اصفهانی  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با تأکید بر اینکه هم مسئولان و هم مردم باید برای تحقق شعار سال به میدان بیایند، اظهار داشت: هر کس با هر توانی که دارد باید برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی کشور وارد میدان شود.

وی افزود: نباید فکر کنیم که کار کوچک ما تأثیری در رفع مشکلات اقتصادی کشور ندارد، چرا که با تجمیع گام‌های کوچک، کارهای بزرگ به وجود می‌آید و شاهد رونق بازار خواهیم بود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، با بیان اینکه اسلام جایگاه ویژه‌ای برای این قشر قائل است، یادآور شد: اسلام به تحصیل علم، انجام کار، فعالیت اقتصادی و جانفشانی در راه خدا اهمیت بسیاری داده است.

وی با تأکید بر اینکه کارگران در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به خوبی درخشیدند، اظهار کرد: جامعه کارگری با استقامت خوبی که در مشکلات مختلف همانند تحریم‌ها داشتند، بسیاری از نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و لذا کارفرمایان باید مواظب باشند تا حقوق کارگر ضایع نشود.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: روز کارگر را به کارگران تبریک  می گوییم و از مسئولان نیز می‌خواهیم تا در پشتیبانی از این قشر و رفع مشکلات آنها حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب بقیع توسط وهابیت، اظهار کرد: این سؤال را باید از آل سعود پرسید که اگر بقعه و بارگاه حرام است، چرا برای پیامبر(ص) ساخته شد بود، لذا امیدواریم روزی آل سعود سرعقل بیاید و نگاه خود نسبت به ائمه(ع) را اصلاح کند.

امام جمعه موقت همدان به سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی(ره) هم اشاره کرد و گفت: ایشان از عالمان شیعی بودند که باعث شدند تا مرجعیت شیعه از عراق به قم و ایران منتقل شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha