پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ امام جمعه کرمان تاکید کرد: اگر می خواهیم کشور آسیب نبیند راهی جز این نداریم که بازدارندگی را در بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به اینکه ایران قوی و مستقل را در دنیای امروز نیاز داریم گفت: در بخش اقتصادی مسئولان امر نسبت به قشر آسیب پذیر توجه بیشتر و برنامه های قوی‌تر داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای اینکه ایران قوی را در صحنه ها حفظ کنیم و به قدرت آن بیافزاییم باید مراقب داخل کشور باشیم و دشمنان خارجی و حرکات ناجوانمردانه آن‌ها را با هوشیاری مراقبت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب هر روز در حال افزایش است، افزود: استعمارگران و در راس آنها آمریکا همه تلاش خود را کردند تا با تحریم های ظالمانه برجام هایی را یکی پس از دیگری بر ما تحمیل کنند و یکی از دلایلی که از برجام خارج شدند این بود که دیدند ایران خواسته آنها را تامین نمی کند زیرا آنها به دنبال برجام امنیتی و منطقه ای بودند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اضافه کرد: در این راه ملت رشید، عزیز، فهیم و انقلابی ایران نشان دادند در خط ولایت فقیه هستند و همه توطئه ها را خنثی و دشمن را مایوس می کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) افزود: امام باقر (ع) و امام صادق(ع) موفق شدند نهضت بزرگ فقهی جهان اسلام را مدیریت کنند، لذا شهادت امام صادق( ع) را خدمت شما تسلیت می گویم.

امام جمعه کرمان با تقدیر از تلاش های هلال احمر، اظهار کرد: این عزیزان در همه سختی ها در کنار همه مردم و جامعه انسانی هستند و در کشورهای دیگر هم در خط مقدم حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به لغو کاپیتولاسیون، گفت: لغو این قانون، تحقیر تاریخی ملت ما را خاتمه داد و اجازه نداد این ملت با این سابقه تاریخی خدشه ای به غرور ملی اش وارد شود و نشان داد جمهوری اسلامی به هیچ قرارداد ننگین یکطرفه ای پایبند نیست و با دنیا یکسان حرف می‌زند.

وی در ادامه بیان رویدادهای این ماه، اظهار کرد: لغو امتیاز تنباکو با فتوای میرزای شیرازی نقطه عطفی در نهضت های ایران است و امید را به مردم بازگرداند.

امام جمعه کرمان یادآور شد: هر چه جلو می رویم فلسطینی ها به روزهای پیروزی نهایی نزدیکتر می شوند و پیروزی مردم فلسطین نزدیک است و جبهه مقاومت در صحنه عملیات هر روز قوی تر از قبل حاضر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha