دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
ث

حوزه / پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو با تقدیر از دختر شهید مدافع حرم در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، پانزدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» در شام ولادت حضرت معصومه(س) با تجلیل از دختر شهیدان دهقان یزدلی و رضایی در دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) کاشان برگزار شد.

روح الله توکلی مسئول اجرایی پانزدهمین جشنواره ملی «آه و آهو» از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در جشنواره و ۱۰۰ برنامه در جشن‌های ملی زیر سایه خورشید کاشان خبر داد و گفت: این جشنواره نتیجه ۱۰ هزار نفر ساعت فعالیت جوانان و نوجوانان موسسه خادمین حضرت امام رضا(ع) در کاشان در قالب معاونت‌ها و کمیته‌های اجرایی، پژوهشی، پشتیبانی، رسانه، اندیشه ورزی، تدارکات، فضای مجازی، طراحی، انتظامات و تشریفات است.

وی تصریح کرد: تیم اجرایی جشنواره امسال علاوه بر برنامه ریزی های مختلف و با توجه به شرایط جامعه مصمم شد برای اساسی ترین مقولات اسلامی و ارج نهادن به مقام زن و تغییر جایگاه آن در اجتماع و اسلام همایش بانوان به نام همایش گوهرشاد را در راستای تبیین جایگاه بانوان و دعوت به امر به معروف و نهی از منکر برگزار کنند.

مدیر عامل موسسه خادمین حضرت امام رضا(ع) کاشان ادامه داد: جشنواره ملی آه و آهو از ویژه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به همت اعضای موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان همزمان با دهه کرامت از شام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت تا شام میلاد ثامن‌الائمه (۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) برگزار می‌شود.

توکلی یادآور شد: پانزدهمین جشنواره فرهنگی هنری ملی آه و آهو با ۱۱ همایش متنوع به ترتیب آیین افتتاحیه، جشن کودکان رضوی، همایش خانواده رضوی، بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه و تقدیر از خادمان نمونه، همایش گوهرشاد ویژه بانوان، باب الجواد ویژه نوجوانان، انتظار، مهدویت و امام رضا(ع)، امام رضا(ع) شناسی، جشن شب میلاد، آیین اختتامیه جشن ملی زیر سایه خورشید و ... از نخستین شب برگزاری جشنواره تا ۱۰ خرداد اجرا می‌شود.

شایان ذکر است ورود پرچم متبرک رضوی و حضرت معصومه(س) توسط دانش آموزان دختر مدرسه دکتر حسابی، اهتزاز پرچم گنبد امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س)، نورافشانی، مولودی خوانی، نقالی، سخنرانی امام جمعه و تجلیل از دختران شهید رضایی و شهید یزدلی از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha