دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در افتتاحیه مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه شمالغرب کشور گفت: امروز توقعات ما از این مسابقات بحث ذکر بودن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در افتتاحیه مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه شمالغرب کشور، ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان گفت: امروز توقع حوزه های علمیه از این مسابقات، بحث ذکر بودن است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: طلابی که قرآن را با یک استعاذه شروع می کنند، آن استعاذه باید حقیقی باشد. کسانی که در محضر قرآن هستند این ویژگی را در خودشان دارند.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نکته ی دیگری که بارها مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشتند، بحث مهندسی تلاوت ها و لحن ها است، هرچه مهندسی طلاب قاری در تلاوت و در القا خوب باشد، قطعا در مخاطب هم اثر خودش را خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین روشن تن با اشاره به پیرامون فرمایش مقام معظم رهبری در مورد مساجد گفت: بنابه فرمایش رهبری که فرمودند مساجد باید به پایگاه قرآنی تبدیل شوند، همین را در حوزه ها هم بتوانیم پیاده کنیم، موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین روشن تن گفت: گرامی می داریم ایام دهه کرامت و روز سوم خرداد و روز عملیات آزادسازی خرمشهر را که مقام معظم رهبری فرمودند عملیات آزادسازی خرمشهر که در عملیات های نظامی یک رویداد بی نظیر است.

وی ادامه داد: ۵۷۸ روز خاک جمهوری اسلامی در اشغال نیروهای بعثی بود، اما به دست پرتوان فرزندان حضرت امام در سال ۶۱ آزاد شد و این نبود مگر دست خدا که حضرت امام(ره) فرموند «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha