دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
تصاویر/ همایش بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در میانه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد با ایجاد تفرقه بین مردم ایران و مردم متدین جمهوری آذربایجان به اهداف خود در منطقه دست یابد اما آذربایجانی ها جان و دل و عزیزترین کسان ما هستند و مردم آذربایجان هم دلشان با ماست و قطعا این توطئه نابود شدنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار پاسدار حسن صیاد خدایی که توسط عوامل مزدور رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، شامگاه روز سه شنبه در امامزاده اسماعیل میانه با حضور حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: امثال شهید خدایی و شهدای هسته ای کشور به جرم خدمت به مردم و انقلاب اسلامی توسط موساد ترور شده اند اما باکی نیست، چرا که عمر رژیم منحوس صهیونیسم رو به زوال بوده و به زودی با نابودی اسرائیل، پیروزی نهایی با مسلمانان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به تاریخ انقلاب، متذکر ترورها، توطئه ها، غائله ها و تحمیل جنگ ۸ ساله برای ساقط کردن انقلاب نوپا شد و یادآور شد: تصرف خرمشهر توسط دشمن با خیانت های بنی صدر، دشمن را برای نابودی انقلاب امیدوار کرده بود اما فتح خرمشهر، شکست قطعی آنان را رقم زد و فرهنگ مقاومت را به جهان صادر کرد، به گونه ای که حزب الله با کمترین نیرو توانست اسرائیل را مجبور عقب نشینی و قبول شکست کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، براندازی انقلاب، تجزیه کشور و سلطه بر نفت منطقه را اهداف اصلی دشمن از جنگ تحمیلی عنوان کرد و تصریح نمود: هدایت های پیامبر گونه امام عظیم الشان، وحدت نیروهای نظامی، همراهی نیروهای مردمی و از همه مهمتر، عنایت خداوند متعال موجب نتیجه بخشی همت رزمندگان اسلام شد.

وی با اشاره به رواج بی حجابی در جامعه، کشف حجاب برخی بانوان را امری غیرعادی و برنامه ریزی شده از سوی دشمن دانست و افزود: رژیم صهیونیستی می خواهد با ایجاد تفرقه بین مردم ایران و مردم متدین جمهوری آذربایجان به اهداف خود در منطقه دست یابد اما آذربایجانی ها جان و دل و عزیزترین کسان ما هستند و مردم آذربایجان هم دلشان با ماست و قطعا این توطئه نابود شدنی است.

وی در نهایت، اتحاد و وحدت همه مردم و مسئولین در برابر دشمن را خواستار شد و گفت: اختلاف سلیقه، امری طبیعی است اما نباید به بیرون از خانه رخنه کند چرا که تفرقه سدی عظیم در برابر دستیابی به اهداف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha