یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اقتدار و مهربانی، دو ویژگی مهم پلیس از منظر مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران، با گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از حضور در جمع کارکنان انتظامی و مسئولان استان ابراز خرسندی کرد و گفت: فرمانده کل انتظامی کشور دارای شخصیتی ممتاز، مقتدر و مهربان در جمهوری اسلامی است.

وی، اقتدار و مهربانی را دو ویژگی مهم و مدنظر مقام معظم رهبری برای فراجا عنوان کرد و اظهار داشت: از توصیه های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مهربانی با مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی، مهربانی با مردم را نیمی از خِرد برشمرد و تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خدمت صادقانه به مردم از مهمترین اولویت‌های ما به شمار می روند.

وی با بیان اینکه امروز انتظامی می تواند به تنهایی به اندازه ۱۰ دستگاه برای جمهوری اسلامی ایران آبرو جمع کند، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید سرلوحه همه کارها و به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد سیره امام سجاد مبنی بر توجه به حقوق شهروند ، خوش نیتی و مهربانی فراگیر است که باید شامل همگان شده و به عنوان تابلویی برای همه شود .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با قدردانی از تلاش‌های سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی مازندران کسب رتبه اول توسط انتظامی استان در این سال ها را شایسته تقدیر دانست و گفت: انتصاب سردار مفخمی به عنوان فرمانده انتظامی دیار علویان از مهم ترین انتخاب هاست و همه ما از این انتخاب خرسندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha