یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
البرز

حوزه/امام جمعه ماهدشت گفت:موشک فتاح نتیجه اقدام و تلاش جهادی است که به ایمان مردم کمک می کند و امید را افزایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام رادمرد امام جمعه ماهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آیه «إِذا لَقِیتُمْ فِئَةً فَاثْبُتُوا وَ اذْکُرُوا اللَّهَ کَثِیراً» (انفال آیه ۴۵)، اظهار داشت: در همه میدان‌های جنگ اعم از میدان جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی خدا را یاد کنید که این ذکر خدا موجب فلاح و کامیابی شماست.

وی در ادامه با اشاره به آیه «وَ رَضِیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دِیناً» (مائده/۳)، خاطر نشان کرد: اسلام دین مورد رضایت خداست، بنابراین انسان هرچه در مسیر اسلام انجام دهد، در مسیر رضایت الهی قدم برداشته است.

حجت الاسلام رادمرد در ادامه به سیره امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل با دو سلاح صبر و تقوا راه را بر دشمنان بست و با دو عامل تحولات عظیم تاریخی را به وجود آورد ، و آن دو عامل «ایمان» و «امید» بود.

وی افزود: حضرت آقا در سخنرانی مراسم ارتحال امام(ره) فرمودند: «هرکسی و هر مجموعه و جریانی که به ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع اقتصادی، پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه‌مند است، باید همه سعی خود را در تقویت «ایمان» و «امید» مردم و جامعه به کار گیرد.»؛ اول مخاطب مسئولان کشور هستند در سه قوه و بعد مردم عزیز؛ مسئولین با کار جهادی و اولویت قرار دادن شعار سال همچنین نگاه ویژه به مسئله خدمت به مردم و اقدامات زیربنایی فرهنگی و اجتماعی می توانند در جامعه تزریق ایمان و امید کنند.

امام جمعه ماهدشت با اشاره دستاورد جدید صنایع موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: موشک فتاح نتیجه اقدام و فعالیت کار جهادی است که به ایمان مردم کمک می کند و امید را نیز افزایش می دهد.

وی افزود: اسلام است که فضا را برای ما باز کرده و الا رژیم پهلوی دغدغه ای در این حوزه نداشت و اساساً آمریکا نمی گذاشت وارد این عرصه ها شود.

وی یادآورشد: رونمایی از موشک فتاح سطح امنیت کشور را ارتقاء داد و فکر حمله را از دشمنان می گیرد و بازدارندگی ایجاد می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha