جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
تصاویر / مراسم چهلمین شب ارتحال شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ سخنران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی یک عمر در استان های گوناگون مخصوصا استان سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار زیادی داشته و از ائمه جمعه موفق کشور بوده و با مدیریت قوی و تیزبینی و عقلانیت، موفقیت های بسیاری را کسب کرده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: عاقبت بخیری از نعمات بسیار بزرگی است و آیت الله شهید عباسعلی سلیمانی عاقبت بخیر از این دنیا رفتند و با شهادت به اوج رسیدند.

وی ابراز داشت: وی، یک عمر در استان های گوناگون مخصوصا استان سیستان و بلوچستان فعالیت های بسیار زیادی داشته و از ائمه جمعه موفق کشور بود و با مدیریت قوی و تیزبینی و عقلانیت، موفقیت های بسیاری را کسب کرده بود.

سخنران این مراسم خاطرنشان ساخت: این شهید در خدمت به خلق، توفیقات بسیاری داشته و عاقبت ایشان با شهادت ختم بخیر شده و با شهادت که بهترین نوع مرگ است، از این دنیا رفت.

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد افزود: تشییع با شکوه ایشان، نشان دهنده زحمات ایشان است و اولین چیزی که خدا به تشییع کنندگان هدیه می دهد، آمرزش آنان است.

سخنران این مراسم در پایان گفت: شهادت، سعادت می خواهد و آیت الله عباسعلی سلیمانی سعادتمند از این دنیا رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha