پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
تصاویر / نشست روسای انجمن علمی حوزه های علمیه

حوزه/ نشست رؤسای انجمن های علمی حوزه های علمیه در دانشکده دین و رسانه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری مسئول دبیرخانه انجمن های علمی حوزه در نشست رؤسای انجمن های علمی حوزه های علمیه با مسئولان دانشکده دین و رسانه به ضرورت آشنایی این انجمن ها با مراکز فعال در حوزه علمیه پرداخت و گفت: دانشکده دین و رسانه یک مرکز علمی است که می تواند با انجمن های علمی همکاری و کمک های شایانی را به این نهادهای ارزشمند داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط برقرار شده با دانشکده دین و رسانه از انجمن های علمی حوزه خواست از این ظرفیت استفاده کرده و برای تولیدات رسانه‌ای، برنامه سازی و ادبیات نمایشی در خصوص موضوعاتی تخصصی حوزه دین با این دانشکده همکاری کنند.

کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه نیز در این نشست در خصوص برگزاری این نشست هدف از آن را بررسی و تبیین زمینه های فعالیت دانشکده دین و رسانه با انجمن های علمی معرفی کرد و گفت: دانشکده می تواند از نظرات علمی انجمن ها در راستای ارتقای خود و سازمان صداوسیما بهره بگیرد.

وی ادامه داد: از سویی دیگر نیز علوم و فنون رسانه ای از طرف دانشکده دین و رسانه در حد توان در اختیار انجمن های علمی حوزه قرار خواهد گرفت که در این جلسه این مهم به بحث گذاشته شد.

اکبری خاطرنشان کرد: بررسی زمینه های همکاری مشترک از قبیل برگزاری دوره ها و همایش های مشترک و پژوهش های علمی مورد نیاز کشور در این نشست صورت گرفت.

رئیس دانشکده دین و رسانه آمادگی این دانشکده را برای ارتقای آموزش های رسانه ای، سواد رسانه ای، ارتقای زبان رسانه ای اعلام کرد و گفت: حاضر هستیم با انجمن های علمی حوزه های علمیه و نهادهای حوزوی همکاری کنیم و در حد توان داشته های خود را به این نهادهای عرضه کنیم.

در این نشست کلیپ هایی در خصوص دانشکده دین و رسانه و تولیدات رسانه ای فارغ التحصیلان این دانشکده به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha