یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حاتمی

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: اساتید دستاوردهای جمهوری اسلامی را برای دانشجویان بیان و دانشجویانی در تراز انقلاب تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید که در دانشگاه لرستان برگزار شد با بیان اینکه اساتید دانشگاه با الگوگیری از سیره شهدا تلاش کنند در راستای تربیت نسلی مومن، انقلابی و متخصص گام بردارند، گفت: ترویج روحیه بسیجی و انقلابی گری در دانشگاه از رسالت اساتید دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه شهید چمران در همه صحنه های علمی، دفاعی و تبلیغی حضوری فعال داشت، افزود: شهید چمران از دین مبین اسلام در همه حوزه ها دفاع می کرد و مجاهدی حق طلب و صادق بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان اینکه شهید چمران مجاهدی صادق، وارسته و دین دار بود، بر ترویج روحیه بسیجی و انقلابی در بین دانشجویان تأکید و خاطرنشان کرد: اساتید دستاوردهای جمهوری اسلامی را برای دانشجویان بیان و دانشجویانی در تراز انقلاب تربیت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha