دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نقده

حوزه / امام جمعه نقده گفت: در کنار مجاهدت‌های شهدا، خانواده آن‌ها نیز با صبر و بردباری خود توانستند الگویی خوب برای خانواده‌های متدین در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امام جمعه نقده امروز در دیدار با خانواده شهید "سید علی هاشمی " که در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهداء و قدردانی از منزلت خانواده شهداء برگزار شد، با تأکید بر نقش خانواده شهدا در حفظ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن و روایات حضرات معصومین، مقامی بالاتر از شهادت در نزد خداوند نیست و شهدا با تقدیم جان خود در راه اسلام و مسیر اطاعت از ولایت، ریشه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کردند.

امام جمعه نقده تصریح کرد: ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه شهدا بود و ما نیز باید امروز این مسئله را در زندگی خود سرمشق قرار داده و بدان عامل باشیم.

وی با تقدیر از زحمات خانواده شهدا و صبر و بردباری آن‌ها، خاطرنشان کرد: در کنار مجاهدت‌های شهدا، خانواده آن‌ها نیز با صبر و بردباری خود توانستند الگویی خوب برای خانواده‌ها در جامعه باشند و لذا همه مردم و مسئولین وظیفه دارند قدردان زحمات خانواده شهدا باشند.

دز این دیدار که با حضور امام جمعه نقده، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان نقده و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی برگزار شد، با اهدای لوح از پدر و مادر شهید "سید علی هاشمی" تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha