سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دیدار اعضای کمیسیون برنامه ریزی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این‌که سیاست‌های رهبرمعظم انقلاب باید سیاست همگان در زمینه کالاها باشد، گفت: لازم است که برنامه ریزی برای آنها صورت گیرد. همفکری و هم‌افزایی همه دستگاه ها لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اعضای کمیسیون برنامه ریزی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان شامگاه دوشنبه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تبریک عید سعید غدیر خم و میلاد امام هادی(ع)، گفت: در نظام مقدس اسلامی باید تلاش کرد به عمر و نظم مان اهمیت داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص کالای قاچاق خاطرنشان کرد: سیاست نظام مقدس اسلامی، تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید در کشور است. باید به گونه ای برنامه‌ریزی کرد که حتی به مقدار کم هم قاچاق اتفاق نیفتد. وقتی کالایی در داخل تولید می شود اما واردات آن صورت می‌گیرد عملا بر خلاف سیاست های نظام است.

امام جمعه اهواز با گلایه از برخی مسئولان نسبت به توجه به قاچاق به ویژه البسه با توجه به اثرگذاری فرهنگی آنها ، ادامه داد: برخی از مسئولان به خُرد آن گیر می دهند و به کلان آن گیر نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این‌که سیاست‌های رهبرمعظم انقلاب باید سیاست همگان در زمینه کالاها باشد، ادامه داد: لازم است که برنامه ریزی برای آنها صورت گیرد. هم فکری و هم‌افزایی همه دستگاه ها لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: برخی کالاهای وارداتی فاقد نشان حلال هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha