پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیدار مرزبانی با امام جمعه ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به حمایت همه جانبه ائمه جمعه از مرزبانان اشاره کرد و گفت: عملکرد مرزبانی و رعایت آداب نظامی گری، عطوفت اسلامی فرماندهان نسبت به کارکنان کادر و وظیفه در تمامی سطوح لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار با فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای تمامی مرزبانان کشور اظهار داشت: باید تقوا اساس کار های مسئولین نظام اسلامی باشد و خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: "وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ " هر کسی تقوا پیشه کند خداوند راه ها را بر او باز می‌کند و از جایی که گمان نمی کند روزی او را می رساند و توکل بر خداوند برای هر انسانی کافی و وافی است.

وی افزود: باید در مدیریت های خرد و کلان تقوا را رعایت کنیم چرا که تقوا ملاک ارزش گذاری است و باید همه ما تقوا را به عنوان محور اصلی زندگی بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در ادامه به حمایت همه جانبه ائمه جمعه از مرزبانان اشاره کرد و گفت: عملکرد مرزبانی و رعایت آداب نظامی‌گری، عطوفت اسلامی فرماندهان نسبت به کارکنان کادر و وظیفه در تمامی سطوح لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: علما و روحانیون به عنوان امین فرماندهی و مشاور در برنامه های معنوی می توانند نقش بسزایی در کمک به مرزبانی داشته باشند.

در ادامه این دیدار سردار محمد احمدی با اشاره به تلاش های مرزبانان برای حفظ و ثبات و امنیت مرزها گفت: تلاش های شبانه روزی مرزبانان برای حفظ آرامش و امنیت پایدار استان از پلدشت تا سردشت است و خوشبختانه شاهد پایداری امنیت در مرزهای این استان هستیم.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه افتخار می کنیم سرباز ولایت هستیم، اضافه کرد: افتخار می کنیم لباسمان در راه نائب برحق امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای عزیز پوشیده ایم و توفیق بسیار بزرگی نصیبمان شده به عنوان سرباز ولایت در مرزبانی هستیم.

درپایان این دیدار، لوح تقدیری به مناسبت دهه امامت و ولایت از طرف فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha