یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1107156
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
حسن زاده

شهید همتعلی حسن‌زاده خطاب به مردم می‌گوید: ملت اسلامی ما اگر امنیت و عزت و شرافت و استقلال و ارجمندی انسانی و اسلامی می‌خواهد باید حامی صدیق و همدوش و هماهنگ با نیروهای مسلح در خط رهبری بوده تا در آینده‌ نزدیک انقلاب اسلامی به اهداف نهایی خود دست یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در ۸ سال دفاع مقدس فرزندان بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد. این استان در دفاع مقدس چه از نظر اعزام به جبهه و چه از نظر تعداد شهید نسبت به میانگین جمعیت در کشور مقام اول را به خود اختصاص داد.

شهید همتعلی حسن‌زاده یکی از این شهداست که در وصیتنامه خود این گونه می‌نویسد: «سرباز اسلام عاشق شهادت است و شهادت را برای خود یک نوع پیروزی می‌داند و گاه برای شرکت در جهاد هم اشک می‌ریزد و التماس می‌کند.

سرباز اسلام هرگز از اسلحه و تجهیزات و دیگر وسایل نظامی خود غافل نمی‌شود. سرباز اسلام تن پرور و راحت طلب نیست، سرباز اسلام هرگز میدان جنگ را خالی نمی‌کند و از رو در رویی با دشمن فرار نمی‌کند.

ملت اسلامی ما اگر امنیت و عزت و شرافت و استقلال و ارجمندی انسانی و اسلامی می‌خواهد باید حامی صدیق و همدوش و هماهنگ با نیروهای مسلح در خط رهبری بوده تا در آینده‌ نزدیک انقلاب اسلامی به اهداف نهایی خود دست یابد.

به همه‌ برادران و هم‌ قطاران و همسنگران و تمامی مردم اسلامی ایران یادآور می‌شوم که درباره‌ ادامه‌ جنگ تا رفع فتنه در جهان و یا صلح توجه کنید. اگر با این روش نظامیان و رزمندگان و مردم پشت جبهه عمل کنند به طور قطع پیروز و رستگارانند.

امروز جوانان اسلام برای رفع فتنه و فساد و برچیدن ظلم و نفاق در راه خدا جان می‌دهند، اما برخی هستند که جدایی و ملال می‌آفرینند و از جزئی‌ترین مسائل نمی‌گذرند.

پدر و مادر عزیزم برای من ناراحت نباشید چون من از حضرت قاسم(ع) که در راه خدا شهید شد زیادتر نیستم. به مادرم بگوئید زینب گونه باشد.

شهید حسن زاده هفتم فروردین سال ۶۵ در منطقه شلمچه در بازگشت از ماموریت به شهادت رسید.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha