سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس «ما می توانیم» ملت ایران را اثبات کرد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در مصلی الغدیر خرم‌آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

استاندار لرستان با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: تحریم‌های دشمنان علیه کشور ما را هیچ کشوری نمی‌توانست تحمل کند، اما جمهوری اسلامی ایران با الهام از سال‌های دفاع مقدس توانست بر این تحریم‌ها غلبه کرده و در برخی زمینه‌ها به تولید و خودکفایی برسد.

زیویار با بیان اینکه دفاع‌ مقدس ریشه در سال‌های متمادی مبارزه ایران با ظلم و ستم دارد، خاطرنشان کرد: همین سال‌های مبارزه ایران اسلامی با ظلم و ستم، امروز الگویی برای مبارزان و آزادی خواهان جهان شده است.

وی یادآور شد: دفاع‌ مقدس درس‌های زیادی به ملت ایران داده و فعل توانستن ملت را به اثبات رساند.

استاندار لرستان با اشاره به حرکت بزرگ اربعین افزود: اربعین تحت‌ تأثیر انقلاب اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست و اگر جهاد تبیین در این زمینه انجام نمی‌شد، امروز خبری از حماسه اربعین نبود.

زیویار بیان کرد: فرهنگ مقاومت تنها مختص ایران اسلامی نیست و امروز به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

وی بر انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تأکید کرد گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس راهکاری مطمئن برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha