پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه خداآفرین گفت: حجاب غیرت مردم مملکت است و باید نمایندگان مجلس در مقابل این پدیده بی‌حجابی ایستادگی کنند، چنانچه این حریم بشکند زندگی غیرممکن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام ضیائی امام جمعه خداآفرین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق علیه السلام گفتند: رسالت پیامبرواهل بیت علیهم السلام مبارزه با جهل است که امروزه عمده مشکلات بشر از جهالت است.

امام جمعه خداآفرین ادامه داد: درصد بالای اختلافات خانوادگی و طلاق‌ها ناشی از بی‌دینی و متاثر از فرهنگ‌های غیراسلامی است.

حجت‌الاسلام ضیائی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: ۴۵ سال پیش، مملکت دست همین سردمداران شعار زن، زندگی و آزادی بود، چه گلی به سر خانم‌ها زده بودند؟! مگر غیر از این بود که خانواده‌ها اجازه تحصیل و اشتغال دختران خود در محیط مبتذل و غیراخلاقی آن زمان را نمی‌دادند.

وی ادامه داد: اکنون به برکت نظام اسلامی، بانوان نقش اساسی در مدیریت جامعه به‌ویژه بدنه آموزشی کشور ایفا می‌کنند.

خطیب نماز جمعه خداآفرین، حجاب را از ارزش‌های مهم مردم ایران برشمرد و تاکید کرد: حجاب غیرت این مملکت است و باید نمایندگان مجلس در مقابل پدیده بی‌حجابی ایستادگی کنند، چنانچه این حریم بشکند زندگی در این مملکت غیرممکن می‌شود.

حجت‌الاسلام ضیائی علت همه هجمه‌ها و تخریب های دشمنان علیه مساجد، روحانیت و نیروهای مسلح کشور را آگاهی آن‌ها به قدرت دین خواند و یادآوری کرد: استکبار می‌داند جوانی که در بستر دین تربیت شود هیچ تسلیحات نظامی یارای مقابله با او را ندارد، همان دینی که این کشور را در ۴۵ سال گذشته در مقابل مستکبران محافظت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha