یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
اسرائیل کی بربادی

حوزه/ امام جمعه موقت بردخون گفت: صهیونیست ها نزدیک به ۸۰ سال اشغال فلسطین، همیشه با کابوس وحشتناک سقوط و در فرو پاشی روبه رو بوده اند و همیشه این ترس را داشتند که صبح یک روز را زیر چکمه های جوانان فلسطینی شروع کنند.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه موقت بردخون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به تجاوز بی رحمانه رژِیم منحوس و غاصب و نامشروع اسرائیل به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان و غیر نظامیان فلسطینی و تخریب خانه های مسکونی مردم اظهار داشت: صهیونیست ها نزدیک به ۸۰ سال اشغال فلسطین، همیشه با کابوس وحشتناک سقوط و در فرو پاشی روبه رو بوده اند , همیشه این ترس را داشتند که صبح یک روز را زیر چکمه های جوانان فلسطینی شروع کنند.

وی افزود: این کابوس صبح شنبه رنگ واقعیت به خودش گرفت که در همان ۲۰ دقیقه ابتدایی پنج هزار راکت و موشک را به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

امام جمعه موقت بردخون گفت: جوانان غیور و برومند فلسطینی با آموخته هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی دارند امروز تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده ترین عملیات های ترکیبی هستند که با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت ترین شکست تاریخی را بر صهیونیست های وحشی و کودک کش و سفاک تحمیل کرده اند.

حجت الاسلام عاشوری گفت: اسرائیل رفتنی هست و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در روز ۱۵ مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان های سست این رژیم منحوس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha