جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ گفت: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر شده که در سفر دوم رئیس جمهور رقم مصوبات این حوزه افزایش یافت و این نشان‌دهنده تأثیرات حوزه فرهنگ و هنر در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، گروه دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در استان بوشهر با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این نشست، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۹ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به امر خدمت‌رسانی و ترویج حوزه فرهنگ و هنر مشغول هستند.

افروغ افزود: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به فرهنگ و هنر شده که در سفر دوم رئیس جمهور، رقم مصوبات این حوزه افزایش یافت و این نشان‌دهنده تأثیرات حوزه فرهنگ و هنر در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و سرمایه‌های عظیمی است، بیان کرد: در کنار این مهم نگاه و توجه بیشتر به حوزه فرهنگ و هنر ضروری است که می‌تواند منجر به تأثیرات مثبت در تمام حوزه‌ها شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن مهم شمردن حوزه فرهنگ و هنر و زیرساخت‌های این بخش، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تعمیر، تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی پروژه‌ها شاهد رونق و فعالیت بیشتر اصحاب فرهنگ و هنر در مناطق مختلف استان باشیم.

علی‌اصغر جان‌نثار معاون دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: فرهنگ و هنر حوزه‌ای غیر قابل توصیف با دیگر حوزه‌ها است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

معاون دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست به بیان توضیحاتی در ارتباط با مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر پرداخت.

به گزارش حوزه، گروه دفتر فنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت حل مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر و تهیه گزارش از اماکن فرهنگی و هنری صبح امروز وارد بوشهر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha