چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مصلح

علی موحدی: تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی راهبرد اساسی آموزش و پرورش استان بوشهر است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز به همراه حیاتی اصل مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از همکاران با حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این دیدار گفت: تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی راهبرد اساسی آموزش و پرورش استان بوشهر است.

وی با اشاره به حضور قریب به هزار دانش‌آموز عشایر در استان بوشهر بویژه در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و دیر، ضمن قدردانی از دغدغه های ارزشمند حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان اظهار کرد: از سال تحصیلی گذشته با همراهی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیگیر تأسیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان بوشهر بوده ایم.

وی افزود: قطعاً وزیر آموزش و پرورش عنایت ویژه ای به همه دانش‌آموزان استان بویژه دانش آموزان عشایر خواهند داشت.

امام جمعه برازجان نیز ضمن اعلام حمایت و همراهی همه جانبه با آموزش و پرورش گفت: همه ظرفیت های کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش را در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار داده ایم.

وی با تقدیر از پیگیری های مدیرکل آموزش پرورش در خصوص تأسیس اداره آموزش و پرورش عشایری، آمادگی خود را برای حل مشکلات دانش آموزان اعلام کرد.

در پایان این دیدار توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از حضور امام جمعه برازجان در مدارس شهرستان بویژه حضور در مراسم نماز جماعت مدارس تقدیر شد.

در ادامه حجت الاسلام مصلح نیز کتاب صراط بندگی (شامل دوره ای کوتاه درباره باورهای صحیح دینی، دلایل آنها، اصول اخلاقی و احکام به زبانی ساده و روان) نوشته خود را به ایشان و همکاران اهدا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha