پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
بنیاد

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: برگزاری اجلاسیه‌های شهدا راهکاری موثر برای تعمیق سیره شهدا در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی صبح امروز در اجلاسیه شهدای جاویدالاثر لرستان که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه استان برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های بزرگداشت مقام شامخ شهدا، راهکاری موثر برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه‌های بزرگداشت شهدا می‌تواند در ترویج و تعمیق سیره و منش شهدا در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان جامعه موثر باشد.

وی با بیان اینکه ترویج سیره و منش شهدا، سلامت روحی و معنوی جامعه را تضمین می‌کند، گفت: باید با همت جهادی و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا در جامعه کوشا باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، با اشاره به اینکه این روزها با برگزاری اجلاسیه‌های شهدا شهرهای لرستان عطر و شمیم شهدای گرانقدر را به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: در برگزاری اجلاسیه‌های شهدا تلاش شده راه و منش شهدا برای آحاد مختلف جامعه تبلیغ، تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در دو سال گذشته ۱۸۰۰ یادواره، اجلاسیه و کنگره در استان لرستان در راستای بزرگداشت مقام شهدا برگزار شده است، اظهار کرد: همچنین در این مدت تاریخ شفاهی و سند افتخار شهدا نیز ثبت و ضبط شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان یادآور شد: استان لرستان ۱۸۱ شهید جاوید الاثر، ۱۶ شهید غریب و ۱۰۸ شهید گمنام را تقدیم اهداف والای اسلام و انقلاب نموده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha