چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه / حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه پیام روشنی به غربی‌ها و رژیم غاصب دارد که اگر این کشتار بی‌رحمانه ادامه پیدا کند، محور مقاومت در مقابل این کشتار واکنش سخت و پشیمان کننده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: تقوا بالاترین خواست خداوند برای بندگان و والاترین افتخار برای دارندگان آن است.

وی افزود: حقیقت تقوا این است که انسان از درون احساس مسئولیت می‌کند و در عمل دستورات الهی را انجام می‌دهد و آنچه خداوند متعال نهی فرموده را ترک می‌کند.

امام جمعه هرمز با بیان اینکه انسان هیچ عملی را نمی‌تواند پنهان کند تا ماموران الهی اعمال آن‌را ثبت نکنند، یادآور شد: وقتی مرگ انسان فرا رسید، دیگر فرصت انجام عمل نیست و قبل از آنکه فرصت تمام شود باید فکری به حال خودمان کنیم.

حجت‌الاسلام رستاخیز عنوان کرد : سید عبدالعظیم حسنی عالم مجاهد و دارای عقایدی پاک و مورد تأیید امام زمانش بود.

وی اظهار کرد: حضرت معصومه(س) مقام شفاعت دارد و بهترین الگو برای بانوان عالم است.

امام جمعه هرمز گفت: هدایت کننده تمام جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، آمریکاست و باید موجی از انتقادات به سمت دولتمردان آمریکایی از ناحیه همه کشورهای اسلامی و جامعه جهانی روانه شود.

حجت‌الاسلام رستاخیز اضافه کرد: سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه پیام روشنی به غربی‌ها و رژیم غاصب دارد که اگر این کشتار بی‌رحمانه ادامه پیدا کند، محور مقاومت در مقابل این کشتار واکنش سخت و پشیمان کننده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها همه طرف‌ها را به خویشتن داری فرا می‌خوانند، اما با کمک به اسرائیل و دادن سلاح به او، دست نتانیاهو را برای جنایت باز می‌کند و لذا امروز این ویرانگری در نوار غزه و جنایات اسرائیل، با هدایت آمریکا در حال انجام است.

امام جمعه هرمز خاطرنشان کرد: اسرائیل جنایت کار به خاطر ترسی که از محور مقاومت دارد و می‌داند غزه بافت جمعیتی پیچیده‌ای دارد و اسرای او در غزه قرار دارند، توان حمله زمینی به نوار غزه را ندارد.

حجت‌الاسلام رستاخیز تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی، معادلات آمریکا را به هم ریخت، در حالی که غرب و آمریکا پشتیبان اوکراین بودند، سراسیمه همه تجهیزاتشان و کمک‌های مالی آنها متوجه اسرائیل شد، تا از موجودیت آن دفاع کنند و جبهه اوکراین را رها گذاشته‌اند و راه تنفسی را برای روسیه ایجاد کردند که می‌تواند راحت‌تر با اوکراین مقابله کند.

وی یادآور شد: اراده خداوند به این تعلق گرفته که اسرائیل نابود شود، به خاطر همین مقاومت فلسطین به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیر قابل ترمیم را بر رژیم اشغالگر وارد کرده و از ۱۵ مهر به بعد اسرائیل قدرت بازدارندگی هشدار و دفاع همه جانبه را از دست داده و دستگاه اطلاعاتی رژیم غاصب حتی نتوانست یک سرنخ کوچک از عملیات طوفان الاقصی را کشف کند و این همان نصرت الهی است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha