پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه موقت پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام بابایی گفت: حقوق بشر کجاست تا در برابر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل موضع‌گیری کند، تنها چیزی که در این واقعه مشخص است این است که آمریکا و سازمان ملل در راستای دستیابی به اهداف غیرانسانی خود حرکت می‌کنند و حقوق بشر نیز چشم خود را بر این جنایت آشکار می‌بندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام قربان بابایی امام‌جمعه موقت پلدشت، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، حضور مسئولین در بین مردم را یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در انعکاس عملکرد انقلاب اسلامی و مسئولین نظام ضعیف عمل می‌شود و لازم است رسانه‌های جمعی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد: افرادی که در این اداره فعالیت می‌کنند عاشق به خدمت هستند و شبانه‌روزی در تلاش برای حل مشکلات مردم هستند.

امام‌جمعه موقت پلدشت با اشاره به جنایات و خوی وحشی‌گری صهیونیست علیه ملت فلسطین، افزود: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به‌عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده و یهودیان آواره با حمایت استکبار جهانی در فلسطین جمع و آنجا را بیش از ۷ دهه است که اشغال کرده‌اند و دست به قتل عام مسلمانان می‌زنند، از زمان اشغال فلسطین، مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم جعلی به کودکان نیز رحم نمی‌کند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی زمانی انجام شد که برخی کشورهای مسلمان منطقه به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل بودند، گفت: صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی غیر قابل ترمیمی متحمل شدند و امروز مهم‌ترین حامی رژیم کودک کش صهیونیستی آمریکای جنایت کار است که با ارسال سلاح و مهمات و بمب‌های جنگی ملت فلسطین را قتل عام می‌کند.

حجت الاسلام بابایی عنوان کرد: خوی حیوانی، استکبار جهانی و آمریکا را به درجه‌ای رسانده که به حمایت از کشتار زنان و کودکان غزه و ملت فلسطین رأی می‌دهند و صدای مردم مظلوم غزه را نادیده می‌گیرند.

وی با بیان این‌که استکبار جهانی برای رسیدن به مقصد خود از کشتارجمعی ابایی ندارند، یادآور شد: حقوق بشر کجاست تا در برابر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل موضع‌گیری کند، تنها چیزی که در این واقعه مشخص است این است که آمریکا و سازمان ملل در راستای دستیابی به اهداف غیرانسانی خود حرکت می‌کنند و حقوق بشر نیز چشم خود را بر این جنایت آشکار می‌بندد.

امام جمعه موقت پلدشت، با بیان اینکه ملت فلسطین شجاعانه و با ابتکار و اتکا به توانایی‌های خود قطعاً در این مسیر به پیروزی می‌رسند، یادآور شد: ارائه کمک و روحیه‌بخشی به مردم مظلوم فلسطین از راه‌های کمک به این مردم در شرایط فعلی است و حضور میدانی و دیپلماسی فعال وزیر امور خارجه کشورمان در وضعیت فعلی قابل تقدیر است.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha