چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 1119293
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
یادواره شهدای امنیت در پردیسان

حوزه/ یادواره شهدای امنیت شهیدان طلبه، زاهد لویی، علی وردی و مختارزاده با حضورخانواده شهدا در مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، یادواره شهدای طلبه و امنیت با حضور خانواده شهید زاهدلویی و سخنرانی حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری از راویان سیره شهدا در مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد میرعلی اکبری در این مراسم با بیان اینکه جنگ دیروز جنگ قرارگاه بود و جنگ در مرزهای خاکی و هوایی و دریایی باز زاغه مهمات بود گفت: جنگ امروز فرق کرده است چراکه جنگ قرارگاه را به جنگ دیدگاه و جنگ مرزها را به جنگ مغزها و تأثیرگذاری بر ذائقه زندگی مردم عوض کرده‌اند.

وی بیان کرد: امروز اندیشه امام (ره) در کشور ما مهجور است درحالی‌که شاهد بودیم که سخنرانی یکی از رزمنده‌های ولایت چه تعداد بیننده داشت درحالی‌که ۷۰ درصد سخنانی از مبانی امام و رهبری و انقلاب بود.

سخنران این مراسم گفت: اگر میلیاردها خرج می‌کردیم نمی‌توانستیم به این خوبی صدای اسلام و مظلومیت مسلمانان را به کل جهانیان برسانیم.

وی با بیان اینکه غربی‌ها برای تأثیرگذاری روی فارسی‌زبانان سرمایه‌گذاری بسیاری انجام می‌دهند افزود: برای سه کشور فارسی‌زبان که حدود ۱۱۲ میلیون جمعیت دارد بیش از ۱۶۰ شبکه راه‌اندازی کرده‌اند تا بتوانند مبانی خود را بر مردم دیکته کنند.

حجت الاسلام میر علی اکبری گفت: یکی از مسئولان صهیونیست‌ها گفته بود اگر می‌خواهید ایران اسلامی را زمین‌گیر کنید یک راه بیشتر ندارید اینکه راه و خاطره شهدا را از مردم بگیرید.

در پایان این مراسم از خانواده شهید زاهدلویی از شهدای امنیت فتنه سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha