پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت: جامعه جهانی امروز برای سرنگونی رژیم صهیونیستی هم صدا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: روز پرستار را وقتی در مناسبت بزرگی مثل میلاد حضرت زینب کبری(س) قرار می‌دهیم، دلیل روشنی بر تعظیم به جایگاه پرستاری در نظام اسلامی دارد.

وی افزود: مهمترین رسالت پرستاران تقویت امید در قلب کسانی است که نیازمند توجه و کمک هستند، می‌باشد.

امام جمعه خمیر بیان کرد: مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات شغلی و اسکان پرستاران پر تلاش توجه کافی داشته باشند.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه حقیقتا بسیج را باید یکی از همان جلوه‌های متأثر از ندای الهی امام(ره) دانست، اظهار کرد: بسیج را باید قبل از آنکه در ساختمان و یک ظرفیت بصری دید، در قلوب مؤمنین مشاهده نمود.

وی عنوان کرد: بسیج فرهنگ غنی اسلامی انسانی است که فداکاری، از خود گذشتگی، ایثار، عدالت طلبی، ظلم ستیزی و دارای بصیرت و ضمیر روشن نسبت به حوادث عصر کنونی است و امروز در کشورهای دیگر منطقه از آن به‌عنوان یک الگوی موفق بهره گیری شده است.

امام جمعه خمیر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی دولت‌های غربی خصوصا آمریکا با جنایات هولناک خود می‌خواهد تا صورت کریه و تنفر آمیز خود را در دنیا بپوشاند، اظهار کرد: می‌خواهد از شکست قطعی خود جلوگیری کند، حال آنکه جامعه جهانی امروز برای سرنگونی این رژیم هم صدا شده اند.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به خود می‌بالد که در مسیر تحقق آرمان بلند اسلام، قدم‌های مستحکمی را برداشته و زمینه‌های دولت مهدوی را فراهم نموده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha