یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
سردار امان الله گشتاسبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم هر جایی رد پایی از آنان ببینیم پای آنان را قطع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار امان الله گشتاسبی امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: مردم کردستان با حضور امروز خود روحیه دینی و انقلابی خویش را به همگان نشان دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: ملت ایران ۴۵ سال است که با تمام قدرت و ایمان خود در مقابل آمریکایی‌ها و دیگر زورگویان جهان پشت سر انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات آمریکایی‌ها در جهان عنوان داشت: هر حرکتی که به نوعی منافع آمریکایی ها را به خطر می اندازد از سوی دولت آمریکا سرکوب می شود که نمونه بارز آن تلاش آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به این انقلاب می‌باشد.

سردار گشتاسبی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و غزه گفت: امروز مردم فلسطین با الگوپذیری از انقلاب ما و نیز با توکل به خداوند متعال در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و در این راه مصمم هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در طول ۷۵ سال گذشته تا امروز بیش از ۱۳۰ هزار شهید و جانباز توسط مردم فلسطین برای آزادسازی کشورشان فدا شده‌اند که این نشان از روحیه آزادگی مردم فلسطین و غزه دارد.

وی با اشاره به لزوم اتحاد و وحدت و نیز تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز جهانیان متوجه شده اند که اسرائیل و آمریکایی‌ها که شعار دفاع از حقوق انسانی را سر می‌دادند خود بزرگترین جنایتکاران عالم هستند که نمونه بارز آن تجاوزات اکنون صهیونیست‌ها با حمایت آمریکایی‌ها علیه ملت و مردم غزه می‌باشد.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اعلام می‌کنیم هر جایی رد پایی از آنان ببینیم پای آنان را قطع خواهیم کرد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ضد اسرائیلی توسط شرکت کنندگان قرائت گردید و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha