پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خانم محسن زاده

حوزه / محسن زاده گفت: طلاب خواهر هرمزگانی علمداران جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بصیرتی هستند.

خانم محسن زاده معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه خواهران هرمزگان با تأسی از حضرت زینب(س)، علمداران جهاد تبیین در جلسات فرهنگی، نشست‌های تبیینی و مدارس هستند.

وی افزود: طلاب مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان در ایام ولادت با سعادت بانوی صبر و ایثار حضرت زینب(س) با تأسی از آن بانوی بزرگوار و اسوه جهاد تبیین در عرصه‌ دین که یکی از نقاط اصلی مورد تهاجم جریان تحریف، در جنگ شناختی است، برای پاسداری از سنگر معارف الهی به جهاد تبیین می‌پردازند.

معاون فرهنگی، تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان، حضرت زینب(س) را یک الگوی اصیل دینی در عرصه‌های اعتقادی، اخلاقی دانست و بیان کرد: تبلور شاخص‌های اصیل دینی در سخنرانی‌های ایشان در قالب خدامحوری، معادباوری، صبر و ایستادگی، موقعیت‌شناسی، مخاطب‌شناسی، رعایت حدود الهی به ویژه حیا و عفت، جریان سازی و حماسه‌آفرینی نمایان می‌باشد.

محسن زاده خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان ضمن برگزاری آیین‌های جشن ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، جلسات تبیینی و مراسم تجلیل از پرستاران، مسابقات با محوریت قالب‌های فرهنگی در معرفی حضرت زینب(س) و کتابخوانی در سطح شهر به ویژه مدارس متوسطه، به تبیین و بزرگداشت شعائر اسلامی پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha