چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی اعلام کرد: امسال به صورت آزمایشی ۱۰۰۰ نفر از نخبگان حوزوی، طلاب، مبلغین، اساتید و مسئولان از سراسر کشور با همکاری حوزه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت : در سال جاری به صورت آزمایشی ۱۰۰۰ نفر از نخبگان حوزوی، طلاب، مبلغین، اساتید و مسئولان از سراسر کشور با همکاری حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به راهیان پیشرفت اعزام می شوند.

وی افزود: این اردو تا نیمه بهمن ماه سال جاری به شکلی که مشکلی برای تحصیل طلاب ایجاد نشود، ادامه دارد و در سایر استان ها که ظرفیت های ویژه دارند صبرگزار خواهد گرفت.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بیان کرد: راهیان پیشرفت در امتداد راهیان نور است، در واقع خروجی راهیان نور به خودسازی و راهیان پیشرفت به جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی بر می گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی ادامه داد: راهیان پیشرفت عمق راهبردی کلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد توسعه و پیشرفت کشور را نشان می دهد و کسانی که از نزدیک این پیشرفت ها را مشاهده می کنند خودباوری را حس خواهند کرد.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه اظهار کرد: در اردوی راهیان پیشرفت استان هرمزگان، طلاب استان البرز و منطقه کاشان شرکت داشتند و از نزدیک با پیشرفت ها آشنا شدند و این کار بزرگ با حمایت های آیت الله اعرافی و آیت الله حسینی بوشهری رقم خورد که در حوزه های علمیه در سال های قبل نبوده و کار جدید و بی نظیری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: زمینه ها و ظرفیت هایی ایجاد شده تا همه طلاب و مبلغین و اساتید در اردوهای راهیان پیشرفت حضور پیدا کنند.

وی با تقدیر از استان هرمزگان در میزبانی این اردو، افزود: برای دیده شدن این کار فاخر باید رسانه ای شود و تبدیل به گفتمان برای دانش آموزان و دانشجویان و بدنه مردم با زبان هنر شود.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه یادآور کرد: یکی از رسالت های طلاب جلوگیری از مرز بندی که دشمنان برای ما ترسیم می کنند، است. استان هرمزگان ظرفیتی دارد که اساتید و مبلغین اهل سنت و شیعه همسو باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha