یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
دیدار رایزن فرهنگی هند با مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام در دیدار با رایزن فرهنگی هند از آمادگی این مؤسسه علمی برای تعاملات فرهنگی، آموزش زبان فارسی و فعالیت های تبلیغی در حوزه زنان و خانواده با مراکز علمی و فرهنگی هند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آقای بلرام شکلا رایزن فرهنگی هند در ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف جامعة الزهرا علیهاالسلام با مدیر و مسئولان این مؤسسه علمی آموزشی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرکار خانم برقعی با معرفی ظرفیت های جامعة الزهرا علیهاالسلام در ارائه خدمات علمی و آموزشی به بانوان ایران و سراسر جهان اظهار داشت: جامعة الزهرا علیهاالسلام فارغ التحصیلانی از کشورهای مختلف جهان دارد که برخی از آنها پس از بازگشت به کشورهای خود با ورود به فعالیت های علمی، فرهنگی و تبلیغی سهم بسزایی در رشد فرهنگی بانوان دارند.

مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام، نخستین فارغ التحصیل بخش بین الملل این موسسه علمی را بانویی از کشور هند معرفی کرد که هم اکنون مدیر یکی از مدارس علمیه خواهران آن کشور و مشغول تعلیم و تربیت دینی بانوان آن منطقه است.

وی در پایان از آمادگی جامعة الزهرا علیهاالسلام برای ارتباطات و تعاملات فرهنگی، آموزش زبان فارسی و فعالیت های تبلیغی در حوزه زنان و خانواده با مراکز علمی و فرهنگی هند خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha