یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پژوهش

حوزه/ در نشست معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اساتید مدرسه علمیه صادقیه خرّم‌آباد، برنامه ها و مسائل پژوهشی این مدرسه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در نشستی که یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام کامران پنام معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با کادر و اساتید مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد، برنامه ها و مسائل پژوهشی این مدرسه بررسی شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان در این نشست با اشاره به اینکه برنامه های پژوهشی در مدارس علمیه باید منظم، دقیق و مستمر برگزار شود، افزود: اساتید و طلاب با تعامل و همفکری تلاش کنند برنامه های پژوهشی از جمله برگزاری کارگاه های پژوهشی در موضوعات مختلف را در اولویت برنامه های آموزشی پژوهشی قرار دهند.

وی بر ایجاد شور و نشاط پژوهشی در مدارس علمیه تاکید و اظهار کرد: اساتید تلاش کنند فرهنگ پژوهش در مدارس علمیه نهادینه شود.

بررسی مباحث پژوهش درسی طلاب، تبیین ماموریت های کانون های علمی طلاب، بررسی نشریات و مجلات مدرسه ای، تبیین مباحث مربوط به شرکت طلاب و اساتید در جشنواره علامه حلی(ره) وتبیین ثبت آثار اساتید در سامانه پژوهشگران از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست پژوهشی بود.

در پایان این نشست کادر و اساتید مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در خصوص ارتقاء برنامه های پژوهشی با حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha