سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
فوقی

حوزه / حجت الاسلام فوقی گفت: دوره معرفت و مهارت افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌ «ماه» به مدت دو روز در اردوگاه فرهنگی شهدای درچه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره معرفت و مهارت‌افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی از سراسر استان اصفهان، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آذرماه در اردوگاه فرهنگی شهدای درچه برگزار می‌شود، افزود: این دوره که با عنوان «ماه» معرفی شده، برای هیئت‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیئت محوری است که در محیط اطراف پیرامونی کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.

حجت الاسلام فوقی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: پرداختن به ابعاد مختلف مدیریت اجتماعی، ایجاد انگیزه جهت روزآمدسازی جریان مدیریت هیئت، مهارت افزایی فعالان رسانه‌ای هیئت، ارتقا سطح فکری و عملیاتی مدیران بخش نوجوان و بانوان هیئت و فراهم نمودن زنجیره‌ای از فعالان فرهنگی برای لشکر جهاد تبیین، از جمله اهداف این دوره است.

وی تأکید کرد: «ماه» یک دوره‌ معرفتی و مهارت‌افزایی هیئت‌های مذهبی در آوردگاه تمدنی است که به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور اساتید برتر کشوری و استانی و استفاده از توان علمی و تجربه عملی اجرا می‌شود که حاضرین در این دوره مدیران هیئات مذهبی، مدیران بخش رسانه هیئت، مدیران مرتبط با نوجوان و جوان هیئت و مدیران بخش خواهران است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha