یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه / حجت‌الاسلام رستاخیز گفت : انتخابات مظهر قوت ملی است، همه باید کمک کنند مشارکت بالا باشد رقابتی سالم و با امنیت در انتخابات شاهد باشیم

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه حضرت ام البنین دارای بصیرت عمیق و ایمان قوی بود، اظهار داشت: نام اییشان و حضرت عباس(ع)، در تاریخ ماندگار شد و مادران شهدا از این بانو الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: یکی از بانوان که با غیرت ام البنین آشنا و قدم در راه او گذاشت در هرمزگان و بخ‌ویژه جزیره هرمز، شهیده فاطمه نیک بود که ۸ نفر از محارم او شهید شدند و صبرش و ایمانش باعث شد تا خداوند متعال در مکه مزدش را شهادت در راه خدا بدهد.

امام جمعه هرمز ادامه داد: درود بر مردم هرمز که با حضورتان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام ثابت کردید همیشه قدرشناس زحمات شهدا هستید.

حزب الله لبنان به لطف الهی معادله جنگ غزه را تغییر می‌دهد

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی بیشتر شده و حمله حزب الله به جنوب سرزمین‌های اشغالی در حال انجام است که شاهد این هستیم که ساکنین اسرائیلی مرز جنوبی لبنان به سمت مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی آواره شده‌اند.

وی اظهار کرد: انصارالله یمن با موفقیت توانست دریای سرخ را برای کشتی‌های صهیونیست در حمایت از مردم مظلوم غزه ناامن کند و هیچ قدرتی نمی‌تواند جلو نیروی انصار الله یمن را بگیرد، نه ائتلاف دریایی و نه اتحاد اسرائیل با نیروهای نیابتی یارای آن را ندارد.

امام جمعه هرمز گفت: آمریکا حامی اصلی اسرائیل است و حمایت خودش را از اسرائیل نه تنها از نظر سیاسی و تسلیحات نظامی بیشتر کرده، بلکه از طریق دستگاه حاکمیتی ایالات متحده آمریکا برای کسانی که هوادار فلسطین هستند نیز جرم انگاری قلمداد کرده است.

حجت‌الاسلام رستاخیز ادامه داد: انتخابات مظهر قوت ملی است، همه باید کمک کنند مشارکت بالا باشد رقابتی سالم و با امنیت در انتخابات شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن با ناامیدی از آشوب در جامعه روی کاهش مشارکت مردم در انتخابات تمرکز کرده، لذا آتش توپخانه دشمن حمله به اعتماد و انگیزه مردم و بدبین سازی مردم را شروع کرده، لذا باید همه هوشیار باشند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

امام جمعه هرمز خاطرنشان کرد: جا دارد از فرمانده بسیج مستضعفین سردار سلیمانی و فرمانده بسیج سازندگی سردار زهرایی بابت زیبا سازی و معابر و آسفالت شهر جزیره هرمز تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم با حمایت دولت انقلابی این طرح در جزیره هرمز با زیباسازی شهری و آسفالت و معابر کامل جزیره ادامه پیدا کند. ‌

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: هدف از ساماندهی گردشگری این است که گردشگری از مسیرش منحرف نشود و اگر انحرافی در گردشگری ایجاد شود به جامعه محلی به فرهنگ و آیین و اعتقادات مردم ضربه سنگین وارد می‌شود که قابل جبران نیست، لذا از همه کسانی که در عرصه گردشگری فعال هستند انتظار می‌رود قوانین را رعایت کنند و برای حفظ فرهنگ بومی مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha