یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی با  اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و هر رای که به صندوق انداخته می شود در واقع تیری بر قلب دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در هفته ای که گذشت، اظهار داشت: شهدا تمام وجودشان را برای انقلاب و اسلام فدا کردند و دشمنان تمام عزم خود را جزم کرده بودند که لطمه‌ای به انقلاب بزنند اما شهدا این اجازه را به آنها ندادند و در واقع مدافعان واقعی انقلاب شهدا هستند.

وی ادامه داد: امام علی علیه السلام جهاد را دری از درهای بهشت معرفی می کنند که خداوند آن را به‌سوی اولیای خاص خود باز می‌کند. و اولیای خاص خدا همین شهدا هستند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه شهادت معامله با خداوند است، افزود: شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از آنچه خداوند از فضل خود به آنها داده است، بسیار مسرور و شاد هستند، آنان به ما بشارت می‌دهند که خداوند پاداش مؤمنین را ضایع نمی‌کند. و این نتیجه معامله با خداوند است.

وی تصریح کرد: شهدا به تاسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) برای دفاع از مملکت شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند و به بالاترین مقام که شهادت است نایل شدند و نام و یاد پر افتخار خود را در تاریخ اندیشه‌ها به یادگار گذاشتند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: حضور پر شور در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند و هر رای که به صندوق انداخته می شود در واقع تیری بر قلب دشمن است.

وی تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم ترین مولفه های انقلاب است؛ اگر به کشور و نظام اعتقاد داریم باید در پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشیم و افرادی که رای نمی دهند در واقع به خود خیانت می کنند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به هک پمپ بنزین ها طی روزهای گذشته افزود: مسئولان باید اقدامات پیشگیرانه ای انجام داده و مانع بروز چنین اقداماتی شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha