چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه زائرین شهید حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه، با صدور پیامی اقدام تروریستی علیه دلدادگان مکتب و راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

«...إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.»

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ.

جنایت تروریستی که منجر به شهادت جمعی از زائران آسمانی گلزار شهدای کرمان، در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گردید، بار دیگر قلوب ملت مقاوم ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

این جنایت که توسط ایادی کفر و حامیانشان به وقوع پیوست، گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب عزیزانمان نمود، ولیکن همه ما را در غم و اندوه سنگینی فرو برد، اما دشمنان بدانند که این خباثت آنان با اقدامی سخت و در زمانی مناسب پاسخ داده خواهد شد ان شاءالله.

ما اساتید و طلاب این مصیبت بزرگ را به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و خانواده‌های محترم شهدا، ملت عظیم الشأن ایران و همه آزادگان جهان تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر برای بازماندگان، شفای عاجل مصدومین حادثه را از خداوند منّان خواستاریم.

مختار سلیمانی

مدیر مدرسه علمیه حافظین حاج شهبازخان کرمانشاه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha